Thursday 10 May 2012

Love Islam..Sayang Islam


Tiada Sunni .Tiada Syiah. Hanyalah Agama Islam!!!

Inilah propaganda yang halus diguna pakai.Jangan sekali-kali KITA terpesona dengan seorang yang memakai jubah dan berjanggut panjang. Zahirnya nampak Islam tapi hatinya lebih busuk dari najis.

Ingatlah bahawa di mana ada kebaikan di situ ada keburukan. Di kelilingi Rasul s.a.w bukan semua umat yang baik. Di sana, ada yang munafik menyamar sebagai Islam dengan perwatakan yang cantik dan kata-kata yang mempersonakan. Mereka berhasrat mahu memusnahkan Islam sedikit demi sedikit. Mereka bersolat sebagaimana KITA bersolat. Itu hanya zahir. Firman Allah s.w.t:

"Dia di antara manusia ada orang yang membuat engkau kagum tutur katanya pada kehidupan dunia, dan ia (bersumpah bahawa) Allah s.w.t menjadi saksi atas apa yang ada dalam hatinya, sedangkan ia adalah orang yang amat keras permusuhannya (kepadamu). Kemudian apabila ia pergi, berusahalah ia di bumi, untuk melakukan bencana padanya, dan membinasakan tanaman-tanaman dan keturunan (binatang ternak dan manusia) sedang Allah s.w.t tidak suka kepada bencana kerosakan. Dan apabila dikatakan kepadanya:"Bertaqwalah engkau kepada Allah" timbul kesombongannya dengan (meneruskan ) dosa (yang dilakukannya itu). Oleh itu padanlah ia (menerima balasan azab) neraka jahannam dan demi sesungguhnya, (neraka jahannam itu) adalah seburuk-buruk tempat tinggal" ( al-Baqarah : 204-206)

Fikir.................Pembunuh Saidina Umar si munafik yang bersolat di belakangnya!

Pembunuh Saidina Utsman kaum pemberotak dari kalangan sahabat Nabi yang juga Islam!

Pembunuh Imam Ali seorang khawarij- geng sekampung Salafi Wahhabi yang bersolat- bahkan dipuji Ibnu Taimiyyah iama Salafi Wahhabi- yang kafir atas lisan Rasul s.a.w

Pembunuh Imam Husein juga si munafik (juga menggaku Islam)!

Maka, bagaimana dengan barisan Islam pada hari ini? Adakah di sana wujud jaminan tidak ada "sang munafik"!!!

Pasti ada sebagaimana yang telah dibuktikan. Anda akan terpersona dengan pembohogan mereka bila mereka berucap! Namun, hati mereka penuh dengan kemunafikan!!! Mereka itulah Salafi-Wahhabi.

Jika kita tak bertindak bermula pada hari ini. Maka pasti suatu hari nanti Kita akan dibunuh oleh mereka jika tidak tunduk kepada ajaran agama dan mazhab mereka.

Serang Wahhabi!! Musnahkan Wahhbi!! Hapuskan Wahhabi dari bumi ini.

No comments:

Post a Comment